Česta pitanja
Pozivni centar - Savjetovanje - Marketing.
Česta pitanja i odgovori
Naravno. Možete preusmjeriti bilo koji telefonski broj, sve brojeve ili samo odabrane brojeve.
Postavke preusmjeravanja poziva postavljaju se na centrali ili izravno na telefonu. Ovisno o vrsti telefonske centrale te ovisi koliko se različitih vrsta (prilikom zauzetosti, tijekom određenog vremena ili bez obzira na uvjete) i uvjeta preusmjeravanja može omogućiti odn. spremiti. Ako imate Centrex ili ISDN vezu, postavke možete promijeniti izravno na telefonu.
Broj primljenih poziva za dan, sat, mjesec ili prema vremenskoj definiciji – vrijeme razgovora agenta sa pozivateljem – ukupno vrijeme razgovora za svaki telefonski broj (specifičnosti) – ukupno vrijeme razgovora za svaku pravnu osobu – i oko 150 drugih statističkih izvješća.
Nema prepreka za provedbu podrške za određeni vremenski okvir! Neki naši klijenti i tvrtke angažiraju nas samo za obavljanje marketinških aktivnosti (jumbo plakati, video sadržaji, TV emisije, nagradne igre…).
Zbog očekivane specifičnosti svakog klijenta, klijent daje elemente sadržaja s kojima će kvalificiranog pozivnog agenta uvesti u rad. Potrebni su nam osnovni podaci o tvrtki, imena i prezimena osoba uključenih u aktivnosti pozivnog centra, područje koje osoba pokriva, e-mail adresa(e) za komunikaciju, brojevi mobitela (ako će se komunikacija odvijati putem SMS-a), radno vrijeme…
Sve e-mail adrese i brojevi mobitela namijenjeni su samo za prosljeđivanje poruka, a ne za prosljeđivanje trećim osobama!
Pozivni agent može proslijediti poruku ovisno o prikazanom telefonskom broju na »pop-up« maski, pitati za svrhu poziva ili ime i prezime osobe s kojom pozivatelj želi razgovarati. Zbog specifičnosti svake tvrtke, štoviše, svakog odjela, dogovor o proslijeđivanju poziva je stvar zajedničkog dogovora.
Dolazni poziv se automatski preusmjerava na prvog slobodnog agenta u pozivnom centru.
Najprikladnije rješenje je povezivanje baza podataka (provjera zaliha robe, unos podataka o mogućim rokovima isporuke,…).
Čim agent završi razgovor, počinje vam pisati poruku. Poruku ćete dobiti s kašnjenjem od cca 30 sekundi – pisanje poruke i vrijeme prijenosa (e-mail, SMS).
Svi agenti govore hrvatski i engleski jezik. Također vam nudimo usluge na slovenskom, njemačkom, talijanskom, mađarskom, češkom, slovačkom jeziku.
Trošak radne snage u bruto iznosu predstavlja relativno visok trošak za poslodavca. Stoga je optimalna iskoristivost radne snage još bitnija. Podrška pozivnog centra može pomoći radnicima u slučajevima kada sami ne mogu preuzeti telefonski poziv, unatoč tome što su prisutni na poslu (na sastanku su, razgovaraju na drugoj telefonskoj liniji, ručaju…). U takvim se slučajevima definira preusmjeravanje poziva na pozivni centar u dogovoreno vrijeme te pozivni centar preuzima samo one pozive na koje niste mogli odgovoriti. To može biti 5,10 ili više poziva dnevno. Zašto bi vam trebala dodatna radna snaga za nekoliko poziva dnevno? Pozivni centar obračunava realno odrađeni posao, uz 24-satnu.