O nama

Pozivni centar - Savjetovanje - Marketing.

Pozivni centar Ortus Call

Ortus Call je kolektiv odlično osposobljenih agenata koji nudi kvalitetne usluge dolaznih i odlaznih poziva, provjeravanje zadovoljstva, skrivenog kupca, SMS usluga, potporu pri izvođenju akcija oglašavanja i savjetovanje. Kontaktni centar Ortus Call za vas će izabrati najbolje rješenje, koje će odgovarati vašim željama i potrebama.

 

Usluge pozivnog centra podržava moderna i pouzdana tehnologija sistemskog operatora T-2 i njihovih partnera. Sustav omogućuje 24-satno praćenje i primanje poziva. CRM sustav nudi sljedljivost i potporu u praćenju na razini pojedinačnog poziva.

 

Agenti u kontaktnom centru Ortus Call dodatno se educiraju na području retorike i novih tehnologija. Stranka, koja naručuje akciju, ima mogućnost individualnog školovanja agenata za određenu akciju.

pozivni centar ilustracija

Stojimo vam na raspolaganju za sve dodatne informacije

Adam Hajdič, direktor

Svojim stručnim znanjem i iskustvom nakon mnogo godina rada u inozemstvu na području marketinga, upoznat je s učinkovitim strategijama. Organizira, motivira i vodi rad ekipe te odgovara za zakonitost rada pozivnog centra. Vjeruje da poduzeće čine ljudi i zato pažljivo bira svoje zaposlene – njima vjeruje i cijeni njihove vrijednosti. Kao svaki dobar direktor, visoko je motiviran za rad sa željom postizanja viših poslovnih ciljeva poduzeća.

Ivana Ulrich, marketing

Iskusna je i certificirana suradnica sa iskustvom u prodaji i menadžmentu. Sa svojim širokim znanjem o marketinškim konceptima i tehnikama, poznavanjem usluga i tržišta, sudjeluje u pripremi i izvođenju marketinških strategija i akcija koje vode poboljšanju pozicije poduzeća na tržištu. Pri radu je precizna, pažljiva i usmjerena na rezultat postizanja postavljenih ciljeva.

 

Imamo

poslovnih jedinica
0

poduzeće ima

AA+

bonitetnu ocjenu

poslovne partnere imamo u

zemalja