O nama
Pozivni centar - Savjetovanje - Marketing.
Pozivni centar Ortus Call
Ortus Call je kolektiv odličnoosposobljenih agenata koji nudikvalitetne usluge dolaznih i odlaznihpoziva, provjeru zadovoljstva, tajnogkupca, SMS usluge, podršku priizvođenju marketinških akcija isavjetovanje. Kontaktni centar OrtusCall izabrati će najbolje rješenje koje ćeodgovarati vašim željama i potrebama.
Usluge pozivnog centra podržavamoderna i pouzdana tehnologijasistemskog operatora T-2 i njihovihpartnera. Sustav omogućuje 24-satnopraćenje i primanje poziva. CRM sustavnudi sljedljivost i podršku u praćenju narazini pojedinačnog poziva.Agenti u kontaktnom centru Ortus Calldodatno se educiraju na područjuretorike i novih tehnologija. Stranka kojanaručuje akciju ima mogućnostindividualnog školovanja agenata zaodređenu akciju.

Stojimo vam na raspolaganju za sve dodatne informacije
Adam Hajdič, direktor
Svojim stručnim znanjem i iskustvomstečenim nakon mnogo godina rada uinozemstvu na području marketinga,upoznat je s učinkovitim strategijama.Organizira, motivira i vodi rad ekipe teodgovara za zakonitost rada pozivnogcentra. Vjeruje da poduzeće čine ljudi istoga pažljivo bira svoje zaposlenike –njima vjeruje i cijeni njihove vrijednosti.Kao svaki dobar direktor, visoko jemotiviran za rad s ciljem postizanja višihposlovnih ciljeva poduzeća.
Mia Branda, voditeljica KC Hrvatska,
iskusna je i certificirana suradnica siskustvom u prodaji i menadžmentu. Sasvojim širokim znanjem o marketinškimkonceptima i tehnikama, poznavanjemusluga i tržišta, sudjeluje u pripremi iizvođenju marketinških strategija i akcijakoje vode poboljšanju pozicije poduzećana tržištu. Pri radu je precizna, pažljiva iusmjerena na rezultat postizanjapostavljenih ciljeva.